Pages

Sunday, March 21, 2010

polis angkasa gaban.. yeahh :p

selamat pagi ahad...!!

aku baru lepas ternganga tengok cerita kretapi lawan raksasa.. haha.. cayala kamen rider den-o, berjaya buat aku ternganga depan tv.. tukar2 chanel terlekat cerita kat tv7 ni.. hehe.. camni crita dia.. umm, kisah keretapi ni rentasi demensi dari masa depan kutip orang dari masa skrang.. dalam kretapi ni aku beberapa orang ngan beberapa makhluk apatah.. pastu orang ni bergabung ngan makhluk apatah ni, jadi kuat, pastu lawan makluk raksasa jahat.. err, best tak?? haha.. bengong tak aku tgk crita camni.. ntah, bengong ke?? adik aku penah cakap aku bengong tengok cerita raksasa camni.. hehe.. tapi otlromen aku xtgk eh.. dah rasa xbest.. ;p well, actually it's not that i like it or anything.. i just fine it.... very amusing.. :p

dah tak de cerita lagi menarik nak tengok.. tengok la sesekala apasalahnya.. somehow terasa macam sikit nostalgia zaman budak2 dulu.. aku rasa sesapa yang besekolah rendah awal 90-an mesti ingat suria baja hitam, polis angkasa gaban, flashman, maskman.. hmm apa lagi ek.. aku ingat aku berlari balik dari fardhu ain sebab nak tengok miss comet ngan yang main bola tampar tu apa eh, hmmm tak ingat plak.. pape smua pun cerita jepun alih bahasa.. sampai sekarang cerita2 jepun ni mendatangkan kesan kat aku.. kesannya apa?? kesannya.. aku minat ngan cerita jepun.. haha.. poyo kan.. poyo gak ahh.. hehe.. teringat dulu2 tengok cerita2 cam ni cam best betul dan penuh rasa takjub.. (ingat budak laki je ke minat cita camni) haha.. skrang aku suma rasa takjub dengan orang yang boleh cipta konsep crita2 yang menjadi igauan budak2 membesar zaman aku..

tribute tuk masa zaman kecik2 dulu.. ni letak lagu polis angkasa gaban aka space cob gaban.. ;p

2 comments:

sarroung said...

cerita bole tampar tu tajuk dia Moro Attack. heheheheh

kuat betul kan pengaruh cerita tu kat kita2 di zaman kecik dulu.. pelik pulak aku rasa bila dok pikir2 sekarang ni. heheheh

celine cute said...

ha mero attack.. hehe.. tu la.. sanggup xgi lari balik kelas fardhu ain tu takut xsempat tgk crita.. :p