Pages

Wednesday, May 26, 2010

happy birthday to me.. (*__-)/

i'm so happy.. today is my birthday.. kawan-kawan yang hantar wishes, terima kasih banyak-banyak ye.. kita aminkan bersama semua wishes yang ada.. (^_^) *love love* muah2.. sayang smua.. :)

tadi dah rasmi secret recipe kat batu pahat ni.. not bad tau.. walaupun tak sebesar mana janji ada.. *happy happy*

so, this is my wishes to myself in several language of the world..

Korean : Saeng il chukha hamnida!
Japanese : Otanjou-bi Omedetou!
Thai : Suk San Wan Keut!
French : Joyeux Anniversaire
Indonesian : Selamat Ulang Tahun!
Cantonese : Sun Yat Fai Lok!

bye bye, ja, aloha.. ;p

2 comments:

Anonymous said...

awokk!! bukan lupe cume x sempt nak wish!! btw.. HAPPY BIRTHDAY TO MY DEAREST CELINE!!! sayo sibuk pindoh jugak.. tu yg bz sket sari dua nih... love n kisses from me adli n emily!!

celine cute said...

hehe.. xpe.. tq awokk.. (^_^)

awok sibuk pindah mano??

xox tuk emily ngan adli.. muakss!!