Pages

Monday, July 12, 2010

hari keluarga.

this is my first time join hari keluarga hospital.. sbelum ni, ada jugak hari keluarga yang tak berkenaan aku join iaitu hari keluarga opto (ikut fadh)... dan yang tak nama hari keluarga pun adalah beberapa tahun kat bukit padang.. tu dinamakan hari warga.. ahlil keluarga dilarang ikut ok.. hmm.. yang nama hari keluarga yang aku betul2 terlibat, inilah pertama kali setelah 6 tahun service..

kali ni hospital buat dekat wet world batu pahat.. adalah gambar empat lima keping gambar aku amik masa kat sini.. keja aku tang ni tak lain tak bukan.. in-charge bahagian makanan.. dah nama dietitian kan.. *adakah tak ada keja lain boleh bagi kat aku??*


this time lepak wet world tak ada acara mandi mandian.. but next time hehe.. nak berkubang cam kerbau dalam air tu.. ;p *rindu nak terjun dalam air banyak :) *






No comments: