Pages

Tuesday, December 28, 2010

my weekend..

dah 2 hari dah lepas weekend.. tp sakit kaki saya masih ada lagi.. huhu.. dasat tul jalan.. *akibat lama tak exercise* huhu..


apa jadi weekend saya? hehe.. meh nak crita..

sabtu lepas saya pegi berjalan hampir 1 kl.. dari rumah adik kat pj, naik komuter p bank negara.. jalan p sogo.. redah lautan umat manusia yang begitu ramai.. akhirnya sampai ke pertama kompleks.. berjumpala dengan teman2 berjanji ni.. si fairus n aishah.. pusing2 cari backpack.. tau range rega dan cap apa yang ada.. :)

lepas tu kami jalan g masjid jamek.. jamu mata tgk tudung2 terkini dan kain-main yang sangat banyak.. then naik putra lrt pg klcc.. pusing2 klcc.. jumpa kedai beg yang bagi harga diskaun murah dari rega kat pertama complex..(!) *skarang tau rega max yang boleh mintak kurang.. hehe.. turun dari klcc dan terus naik putra pg bangsar.. dari bangsar naik cab ke midvalley.. setelah rm4.30 meter berjalan sampai ke midvalley..

pusing2 midvalley.. makan eskrim hagaen daz sedas *happy* .. tup2 dah pukul 5pm.. (owh, singgah kedai dive equip.. meletup2 hati nak pg dive lagi) isk2..

fairus dan caca ada janji nak tgk siti di alam fantasi kat istana budaya bersama2 atengs n the gengs.. dan saya ada janji sama mr NhA.. janji marathon wayang.. ish, lama tak tgk wayang ni..

dari midvalley, naik komuter pg serdang.. mr NhA amik saya naik bini no 1 dia.. hehe.. kami singgah jusco konon nak tgk wayang kat situ.. tapi hampa.. last2 pegi mines.. (setelah berkurun lama tak pg mines, akhirnya.. ).. hajatnya ni menyempurnakan misi tanpa serabut dengan ramai orang.. bagusnya orang kat sana sedap2 jalan.. memang tak ramai.. siap main bowling 1 game.. 1 game je.. sebabnya badan dah sangat penat.. kalau main 2-3 game mau pengsan dalam panggung.. rugi..
daaann misi berjaya ~yeeayyy!!

setelah habis wayang terakhir.. saya balik rumah dan tido..

sekian terima kasih.

p/s : saya namakan dia mr NhA.. nak letak mr NH.. sama cam husben faten plak.. *marah faten* hehe..


6 comments:

atengbest said...

x tau pon ko dtg kl.... derang pon x citer ko kluar ngan derang...

celine cute said...

Huhu.. Mati2 ingat ko tau.. Tau lg ko p karok pg tu.. Isk2

sarroung said...

hooo!! dating eh? ekekekekke..

celine cute said...

Haha.. Idak la dating.. Kalu sungguh aku dating.. Aku bgtau ko ye..ㅋㅋㅋ

Mummy Hanny said...

hahhaa...takpe2 awak letak Mr. NHC (NH celine's)... Emmm saya nak tau huraian Mr.NH awok lah... citer ler

celine cute said...

hihi.. sya pakai NHA la.. siap ngan nama bapaknya.. hehe..

kalau ada perkembangan saya cerita ye.. *blush*