Pages

Saturday, April 19, 2008

putus chenta..

hallu.. lama tak melayan blog ni.. sibuk sesangat dengan kerja2.. last posting lagu dato' siti yang baru.. melawan kesepian. ni lagu tema aku putus cinta kali ni.. aku sedih tapi aku tak sesedih seperti episod putus kasih aku yang lain-lain. mungkin aku dah bersedia kut.. 6 bulan je tahan kali ni.. tapi dari awal aku tahu kena ada extra effort tuk relationship kali ni..yelah mengambil semangat dari lagi mendua..(apa tajuknye tah.. aku lupa)--Mungkin ada hikmah yg akan menunggu di penghujung jalan, Biar nanti kecewa, Setidak-tidaknya cuba.
sekarang aku kecewa tapi setidak-tidaknya aku cuba.. ramai tanya tak sayang ke?? urm.. sayang tu sayang lah.. cuma aku tak nak kawin ngan dia.. at least not when he's not ready like this.. tak nak usaha sorang-sorang.. lalala. but anyway.. aku di sini aku bukan nak cakap pasal si dia, tapi pasal perjalanan hidup tanpa henti.. pasti dengan liku dan liku yang sudah pasti

banyak aku belajar dari pengalaman aku ni.. yang pasti aku skrang lebih happy dan bersemangat.. semangat aku tu nampak kat mata (org katala- atau sebab contact lens aku yang baru ni aku pun tak tau:))- terima kasih dengan projek2 hospital yang selama ni aku pandang remeh dan beban yang berat, sekarang ni projek2 tu la yang bangunkan aku dari rocking/spinning chair that i'm in slama ni.. i'm not letting him drag me down and i wont drag him either.. jadi aku tinggalkan kehidupan aku yang akan datang yang si dia kata akan dipenuhi 'dengan pancaroba dan pengorbanan'--katanya si dia.. whatever la kan sebab hidup tak dinamakan hidup tanpa tu semua.. aku teruskan idup dengan hati terbuka.. i develop new interest in photografing. thanks to fazrul.. i always enjoy beautiful pict dan skarang aku nak explore interest baru aku.. ada satu aim aku skrang.. aku nak amik gambar nemo dalam laut!
so, to make it happen, kena la amek diving license kan.. next month insya-Allah.. ada kawan-kawan nak join meh la.. :)

p/s: cest la vie.. life, it always goes on and it always did..

No comments: