Pages

Monday, July 21, 2008

Mulu cave, sarawak -Royal Mulu Resort


Ni aku letak gambar2 yang yang aku rasa best tuk aku letak kat sini supaya korang pun teruja tuk datang cuti2 mesia kat sini.. hehe



gambar baru jek kami sampai dari miri.. naik mas wing.. dari kk ada jek tiket direct ke mulu tapi mahal betul masa nak book datang sini.. jadi choice lain kami naik dari kk- miri, miri-mulu.. agak dalam RM 300 lebih la sorang.. beg2 yang kami bawak bekalan lunch kami beli kat miri sebab susah nak cari makan kat mulu ni.. lain la kalu rajin nak g makan kat resort tu..;p



belum pape dah sibuk bergambar.. hehe.. dr kiri: dr widat, aku, fadh, adam n azira, na, pija dan fazrul (*v*)


nilah airport yang paling unik dan cantik bagi aku.. impresive btul aku tgk tiang dan dinding dia..




ni transport yang kitaorng naik dari aiport ke resort.. best betul.. tegok la sorang2 cam seronok gler.. hehe.. ada nama ni.. lupa lak aku.. rasanya tut tut kut..




sampai je kat resort, kami kena sambut ngan tu yang 2 org pakai baju tradisi sarawak.. cuma xde lagu2 ngan nari2 jek.. kat sini kami duk kat Royal Mulu Resort.. tempat ni amatlah sesuai untuk couple2 yang baru kawin nak honeymoon kat tempat agak mencabarlaa.. kalu nak relek2 jek xyah le datang sini.. duk resort saja nampak hutan ngan sungai jek.. ( tapi tu pun aku dah suka sgt.. yeaaay! (*v*) ).. dalam gambar ni xde adam ngan azira.. depa honeymoon no 3 kut kat sini..






aku, fadh dan na.. sronok naik boat on the way g gua2..


else...

kat bawah ni gambar aryuel editing.. aku peminat setia gambar2 dia..






No comments: