Pages

Tuesday, August 26, 2008

jason mraz

jason thomas mraz.. currently in love with his song


mulu-mula aku dengar lagi ni dalam gem kat kuching.. arul yang burn cd katanya minat ngan jason mraz.. ni trip first kuching bulan mei.. dalam hati masa tu tertanya2 le sape la mamat ni.. xpe.. balik kang cari la lagu ke apa2 la pasal mraz ni.. ( masa ni tengah gler dengar lagi bubbly colbie callait--siap dedicate kat org lagi tu..)

bila dah 2nd trip pun dengar lagi banyak lagu dia ( dengar dah kut dulu tapi baru nak dgr btl2, heeee~) .. disebabkan aku dah naik suka ngan lagu ni aku tertunggu-tungu gak kat radio.. tapi ada kut skali dua jek diorang mainkan.. (nampak sangat la lambat glamer).. so for the sake feeding my obsession of his songs, aku burn cd gak dan dengan hari2 dengar sampai naik muak kut kawan keja aku yang mengandung ni.. murning sickness of jason mraz..isk2

skarang bulan ogos..
hampir setiap hari lagu i'm yours aku dengar kat radio.. ada kawan yang jerit2 bila dengar lagi sebab suka sangat.. hehe..

ni antara lagu dia yang aku suka:

--i'm yours
--i'll do anything
--you and i both
--life is wonderfull
--geek in the pink
--lucky (feat: colbie callait)

http://www.jasonmraz.com/

No comments: