Pages

Friday, April 03, 2009

friday update

current weather mood : bipolar

cuaca kat kk skarang boleh aku samakan dengan penyakit patient aku---> bipolar mood disorder!! membuatkan aku sikit2 macam nak ada simptom schizophrenia.. huhu..

apa yang berlaku kat kk skarang ni.. waktu pagi ke tengahari dia akan panas sepanas panasnya... dan bila petang dia akan hujan selebat lebatnya.. jadi aku pun cam bengong dengan cuaca ni..

cuma yang aku dapat biasakan dengan cuaca kat kk dan aku suka.. bila waktu hujan, dia akan hujan selebat2 yang mungkin, pastu biasanya dalam masa beberapa menet je berenti.. berhenti dengan tiba2 abruptly!huh.. kadang2 tak de warning hujan renyai2 sebelum dan selepas macam yang biasa aku tengok kat smjung.. dulu masa mula2 datang sini macam konfius2 jugak.. lama2 dah biasa aku jadi suka plak.. hujan rahmaaat.. hehe.. hmm.. mungkin sebab dekat dengan laut-kuat angin-awan hujan pun laju je jalan..
hmm.. ikut musim gak lah.. kalau waktu tengkujuh tu.. kalau nak ujan 3 hari tak berenti pun.. dia ujan jugak..

anyway.. dah aku merepek pasal cuaca ni.. hidup aku kat sini minggu ni macam biasa.. mula minggu agak stress tapi syukur alhamdulillah smua berjalan lancar.. kes hospital aku nak kena pindah ke tak, pun belum dapat berita.. *suspen*.. ujung minggu ni ada kawan nak tumpang tido umah 2 malam.. ujung minggu ni jugak aku kena siapkan tempahan gelang yang aku tangguh dekat 2 minggu.. apalagi ek.. hmm.. tu je kut plan aku minggu ni.. ;p
sekian saja tuk kali ni..

ja neh... ^_____^ happy weekend!

No comments: