Pages

Thursday, November 19, 2009

*fighting mode* ~ aja aja!!

post aku di facebook smlam : too much empathy lately makes me depress.. dan ym : no offence but no sad story telling today..

iiyup, smalam aku agak depress (ish xsukanya word ni!!).. sedih tak tentu pasal.. sedih pasal hal dunia sekeliling aku.. sedih sebab itu dan ini, situ dan sini.. rasanya kat sminggu lebih yang aku tak leh ngontrol tetiba kesedihan melanda ni.. ada skit anhedonia tapi aku masih melawan (aja aja!! ) *fighting mode*.. tapi isnin lepas aku tewas jugak dengan perasaan malas nak p keja.. well, cinda menjadi penyelamat.. sayang cinda muaksss..huhu..

hmm.. aku xsalahkan sesapa.. (obviously la salah diri sendri) ;p jadi setelah mencari ketenangan jjiwa (tekan kan huruf j tu ;p) dengan seseorng, dia advised aku: ko boleh empati but don't make their problem yours.. well said my dear.. yelah.. kalau aku yang tumbang, apa plak kisah org2 yang perlu support aku kan.. haruslah aku kuat for their sake and of course to my dear loving self.. :)

so.. sesape yang terasa dengan post aku atau terasa dengan sikap aku.. aku mintak maaf ok.. bukan niat tuk melukakan hati sesapa.. aku tau perasaan kalian semua.. aku memahami dan empati.. banyakkan bersabar dan jadi la seorang yang tabah tuk tempuh dugaan dan ujian kalian skrang.. aku cuba bantu mana yang dapat.. mana yang terkurang tu.. ampunkanlah.. hamba hanya insan biasa yang masih banyak kekurang yang sedang/ cuba diperbaiki..

nota kaki : aja aja!! ~ sebut dalam sebutan baku.. sape yang slalu tgk crita korea tau ni.. maksudnya fighting fighting.. :)

No comments: