Pages

Wednesday, November 04, 2009

where did oktober goes??

1. bulan oktober 5 je post.. tak produktif langsung.. huhu.. pengaruh kemalasan melampau ni tak lain tak bukan facebook la..

2. sarroung pesan suh aku update blog aku yang satu lagi tu.. ermm, aku banyak je modal nak memenuhkan blog tu.. tapi malasnye pasal la ni... tapi xpe.. insya Allah aku cuba la merajin2 kan diri mengupdate blog tu.. xjgak rugi pape.. :)

3. lagi... emmm..

4. ha last weekend aku p pulau.. bersama-sama mie dan anak2, ida dan irwan.. owh lupa erna.. mie angkut skali maid dia.. dengan harapan boleh la dia mandi dan berenang 2 dengan gumbira.. tapi harapan tinggal harapan.. kejap je p mandi.. lain2 dia abiskan masa dengan tido.. hehe..

5. aku plak mandi ada la dalam 10 menet je kut.. pastu makan.. pastu ikut mie tido.. best wo tido kat pantai.. :p

6. gambar banyak aku uplod kat fb.. kalau ada yang rajin aku edit2 baru nak letak sini.. ni la 1 dulu.. ;p



until then.. mata na.. (*_-)/

*mata na - see ya

2 comments:

sarroung said...

saja nak bagi tips supaya tak jemu nak update blog.. so far, menjadi la kat aku.. hihi

time2 bnyak idea, draft je post sebanyak mungkin.. write out semua apa benda yang nak ditulis.. save draft dulu.. nanti beberapa hari lepas tu, seminggu ke, beberapa minggu lagi ke, bila review semula post tu, sure ada mood nak touch up draft then publish! heheheh

good luck!

celine cute said...

hehe.. akan ku cuba.. arigatok ;p