Pages

Tuesday, April 20, 2010

.:rindu sabah-- transfer:.

belum pun confirm mana2 tempat aku nak transfer.. aku dah start rindu kat sabah.. semua2 tempat kat sabah ni tetiba aku terasa nak pg.. hmm of course la tak dapet nak p kan.. huhu..


skrang ni aku tengah menguruskan kat mana daerah dan hospital yang aku nak kena pg.. critanya sangat panjang dan disingkatkan kepada 2 tempat.. alangkah baik kalau tak perlu buat pilihan.. sebabnya aku ni tak la pernah jalan2 dan tengok tempat yang aku nak pindah ni seumur aku hidup ni.. jadi selepas disorong idea2 tempat-sini-lagi-best-dari-sana aku terpikat dengan ~sini tak jem ~kos idup pun rendah ~dekat ngan kl ~dekat ngan epot instead of ~kat situ bandar besar ~wayang ada ~boleh shopping singapore.. shopping, wayang dan apa segala hiburan masa lapang sudah kurang menarik untuk aku.. skarang priority adalah untuk hidup tenang.. hehe boleh tak camtu.. ;p

aku doa sangat dapat mana yang terbaik untuk aku.. (dan kalau dapat tempat yang aku nak.. aku akan bertambah happy..

btw tempat yang aku nak kena transfer ni adalah muo atau jb..

1 comment:

atengbest said...

welcome to Johor... walaupon aku dah pindah pi KL. Muor pon ok gak, nak shopping/tgk wayang, bleh g melaka... 1/2 jam je dr muor...