Pages

Wednesday, August 04, 2010

~personal taste

ni nak review sikit pasal cerita baru abis tayangan perdana kat umah.. (^_^)/



Tajuk : Personal Taste/ Personal Preference
Hero : Lee Minho (Boys Over Flowers)
Heroin : Son Yeh Jin
Lain-lain : ada Yoon Eun Hye (coffee prince, princess hours), Seul Ong from 2PM

Cerita ni mengisahkan hero Jeon Jin Ho, keja arkitek menyamar jadi gay tuk duk serumah dengan heroin Park Gae In.. rumah Gae in ni cantik dan penting tuk hero ni masuk dan study, amik gambar apa pasal umah ni sebab dia tengah nak bid kontrak buat art centre.. dah desperate sangat nak slamatkan company dia jadi terpaksalah menyamar.. hero bawak watak yang orang yang sangat organize, suka mengemas dan bersih.. yang mana terbalik la dengan heroin..

heroin bawak watak yang sangat lurus.. dan sangat baik hati walaupun dah kena khianat ngan kawan baik ngan ex-boyfriend dia.. jadi dengan khidmat nasihat bestfriend dia jadi dia terimalah hero yang dia ingatkan gay ni duk ngan dia.. bapaknya juga seorang arkitek yang bininya mati 30 tahun dulu.. masa heroin umur 5tahun.. congak2 umur heroin 35tahun dan masih muda dan cantiikk.. (hero dia sama umur ngan heroin)..

jadi alkisah depa duk umah sesama.. hero ni ajar la heroin ni camane nak jadi pompuan sejati (:p), supaya tak lagi kena tipu dan dimainkan ngan laki yang dia suka.. jugak part pasal heroin ingat kenapa dia tak de mak.. dan of course tengok camane heroin react bila dia tau hero bukan gay.. sebab heroin memang seazalinya dalam cerita korea jatuh cinta dengan herokan..

hmm.. ada part yang klakar- gelak sampai sakit2 perut.. ada yang sedih - bergenang2 air mata.. ada yang cemas - sampai tak sanggup nak tengok.. dengan kata lain.. aku bagi cerita ni 5 bintang..(!) sekian..


No comments: