Pages

Wednesday, May 20, 2009

malas + diving

aku yang malas nak update blog..

kalau korang tengok aku jarang2 update blog ni maknanya aku skarang tengah sibuk projek lain.. hehe..

anyway.. projek tu lain kali aku bagi tau ye.. tapi skarang (lepas balik dari sipadan).. aku tengah berkobar-kobar nak amik lesen diving.. jadi nak amik lesen ni seeloknya pandai brenang la kan.. hmm, sejak dari sebelum p sipadan lagi janji ngan tan (farmasi kat tempat aku) tuk blajar brenang ngan dia, tapi duk sibuk la, tangguh la dan segalanya la, akhirnya aku g sipadan tanpa pandai brenang.. (huhu..)

namun kini..(ewah!).. insya Allah akan bermula dan diakhiri dengan aku pandai brenang! (haha..;p) ---> semangat je berlebih ni.. harap2 semua yang dirancang menjadi..

ha, kebetulan aku duk cakap pasal ni, aku eklan jap.. sape2 nak join skali bagitau aku.. aku n the geng nak amik 24-27 julai ni..(insya Allah) kat kk.. rega Rm750.. (or less.. aku cuba lagi nak kurang kan rega ni.. (^_O) hehe..


chiow..

2 comments:

atengbest said...

interesting.... tp duit tak cukup....
dah la hp hilang.... sedeh....

celine cute said...

hanphone ko ilang?
huhu.. sedihnyaa...
dah ada penggantinya ke tu??