Pages

Thursday, July 02, 2009

pindah??

hmm.. rupanya kawan baru yang masuk umah aku dan baru lapor diri smalam tu rupanya penempatannya kat spital aku.. maknanya dia ganti aku kat sini, dan aku dapat pindah likas.. hehe..

perasaan skarang, tak tau nak cakap macamane.. sebabnya aku ada rasa sedih2 gak, sebab dah lama sangatkan aku kat sini.. nak masuk 6 tahun dah.. duk pejabat yang sama, kerusi yang sama, jumpa orang yang sama hampir setiap hari.. hmm.. lepas ni kena adaptasi tempat baru la pulak.. well, all the best to myself.. gambarimas!! (^_^)/

6 comments:

atengbest said...

good luck... aku pun nak pndah gak... tunggu mase jer... =p

celine cute said...

good luck tuk ko jgak.. ;)

mie said...

huhuhu slamat tinggal kawanku (ceh mcm nk pegi jauh jek)
nnti kalo dh pndah slalu kene plan outing nih..

celine cute said...

tulah.. memang pun.. mesti rindu2 nanti kat mie ngan alin ngan spital.. huhu

sarroung said...

good luck dear, at the new place.. *^^*

celine cute said...

tq2.. ;)