Pages

Wednesday, July 01, 2009

welcome new friend

officially harini aku akan dapat housemate baru.. dietitian baru posting ke hospital Queen.. budaknya grad UIA.. (anak murid awok ke fathin??) ;p

well anyway.. malam tadi dia datang dengan mak ngan kakaknya nak tgk umah.. pastu malam ni depa tumpang tidur umah sebelum naik flight esok malam.. aku terasa cam dejavu je smalam sebabnya baru sabtu lepas aku entertain makcik ngan cousin ateng jugak bertiga, adik kakak dan mak..

kakyat akan pindah ujung minggu ni (bersama2 kawan lain) pindah ke umah yang dekat ngan tempat keja derang , jadi tinggal la aku ngan kawan baru aku ni.. well kawan baru.. selamat datang ke sabah dan slamat memulakan usaha mencari rezeki di perantauan.. (^_^)

9 comments:

atengbest said...

ok la tu... ada la geng dlam bidang yang sama...

celine cute said...

tu lah.. hmm.. tadi baru tau, rupanya dia ni ganti aku kat spital aku ni, bukan p queen..

makna aku akan berpindah tempat keja la dalam waktu terdekat ni.. huhu

atengbest said...

bkan ko mmg mnta pondah likas ke?

celine cute said...

haahh..tapi dah dapat sedih plak.. huhu..

Mummy Hanny said...

heheheh kalau grad UIA tu memanglah anak murid saya.... nway awok pindah likas ek? likas-KK tu dekatkah?

celine cute said...

haah sah2 dah dia anok murid awok.. hehe.. duk panggil awok sister fathin.. ;p

hospital likas tu memang dalam kk.. tak jauh pun dari bandar..
kalau ikut kan kurang lebih je spital skrang ke bandar dengan likas-bandar.

sarroung said...

berdebar tak dapat housemate baru? aku selalu berdebar-debar.. hahahah... selalu doa harap2 housemate baru compatible dengan diri ini... heheh.. psiko betul aku ni ;p

sarroung said...

eh lupa pulak... kagumnya, housemate baru ko tu siap family datang hantar lagi.. aku selama ni pegi start kerja kat seluruh semenanjung, tak pernah pun family hntar... sob sob sob.. sedih pulak rasa..

celine cute said...

yup! mestilah berdebar2.. tapi aku rasa aku sronok lagi dapat housemate baru sebab dapat kongsi bayar sewa ngan expenses rumah aku.. dapat aku jimat.. -hehe mata duitan tak aku..? ;p

haah family dia hantar.. mungkin risau dia keseorangan dia kat sini.. kitaorang dolu2 pun tak de orang hantar pun walaupun over the sea..huhu