Pages

Tuesday, July 14, 2009

riang ria berlari.. hehe

ujung minggu lepas dengan rajinnya aku ikut orang2 p berlari kat taman tun fuad, bukit padang.. tempat tu sangat la tak jauh dari umah aku.. jalan kaki je aku dari hospital.. ni gambar2 yang aku amik setelah aku format kamera aku.. (huhu..)


ramai giler orang.. penganjur tu kata tahun ni rekod.. dekat 3000 orang datang.. aku termasuk dalam statistik la tahun ni.. ;p

siap ada jualan2 lagi..

ni dalam 1/5 perjalanan la.. kawasan penuh dengan pokok2 kayu kat kawasan bukit..

juga ada kolam yang penuh dengan ikan yang aku tak tau apa spesisnya..


siap dapat sijil lagi.. model inuse : ida aka my new housemate.. (happy~~)

ni lah tarikan utama orang2 ni berlari.. sebab ada cabutan bertuah.. ada seratus cabutan bertuah haritu.. dan aku ngan ida tunggu sampai abis.. (semangat tak..??) hehe.. selian dari beskal2 macam kat atas ni, siap ada peti sejuk paras kepala orang, mesin basuh paras pinggang ngan tv home theatre lengkap ngan pakej astro bayar sendri.. (:p)

tapi tuah tak menyebelahi kitaorng.. satu hadia pun xdapat.. yang sipi adalah.. contohnya: no aku 9918.. skali depa cabut 9917.. hadiahnya mountain bike yang hensem.. sakit jiwa x?? huhu

3 comments:

atengbest said...

wah rajin nyer... lari ke jalan2?... dah lama dah tak jogging... ntah biler nak start balik...

celine cute said...

rasanya lebih banyak jalan kut.. haha.. aku pun baru2 nak berjinak balik berjoging2 ni.. plus diet.. sebab aku dah berat sangat dah ni.. huhu..

fashion jewelry said...

funny