Pages

Sunday, September 27, 2009

selamat hari raya..

selamat hari raya.. :) sepanjang cuti raya langsung tak update blog.. dah duk umah sangat malas nak mengupdate.. ni sket gambar aku upload.. di facebook banyak sket kut.. tuk tatapan sape2 yang nak tengok.. ;p

ni gambar hari raya pertama.. balik dari smayang raya.. ni tahun pertama family aku berkembang... jadi 5 orng.. sebabnya adik aku dah ada husband.. ;p

ha, ni adik aku ngan husband dia..

menu wajib hari raya ialah: nasi impit, kuah kacang, rendang daging, lontong, ketupat daun palas, tapai.. emm apa lagi ek.. kuih raye ngan kerepek mepek tu seperti biasa smua pun pesen tunjuk.. ;p

lontong.. bekerja keras memasak di raya pertama :)

kerepek pisang -- import dari kl..--- sebab adik aku yang beli.. ;p

sempat lagi aku melayan anak2 sepupu aku main bunga api ngan mercun..

ni gambar curi dari ikeen.. (skrang cam nyesal je.. apsal la malas sgt nak kuarkan kamera dalam keta.. huhu bukannya bleh slalu jumpa ngan derang ni.. ;(..) beraya dengan saroung ngan ikeen di hari raya ke-4.. hari aku di kampung tuk kenduri arwah mok 40 hari.. (al-fatihah).. pas beraya umah ikeen, saroung p beraya kampung aku kat melor.. tq sudi datang roung.. :)

ma dan abah aku antar aku p epot... aku cam sangat sedih masa ni.. setiap kali balik memang rasa camnih.. tak kisahla lama ke sekejap aku balik.. atau 3 kali balik setahun ke 8-9 kali setahun balik kampung.. sentiasa sangat sedih nak berpisah kat epot.. huhu

ni langit cerah di epot.. tetiba masa ni terasa sangat suka amik gambar langit.. aoi sora --langit biru..


ops.. ni lagi gambar kat umah ikeen.. aku ikeen, saroung, aisy gan adik aisya.. (^_^)
dan lagi..

sesungguhnya aku homesick.. huhu..
selamat hari rayaa!! (^o^)/



1 comment:

atengbest said...

sma la kite...padahal kat kg tuh dah pasang streamyx. duk mlayan FB, smpi malas nak hapdate blog... btw... salam aidilfitri...