Pages

Thursday, October 01, 2009

smalam dalam sejarah..

smalam aku p keja seperti biasa.. bertolak jam 7 dari rumah dan sampai jam 7.49am kat opis.. dalam perjalanan nampak lagi pokok tumbang di jalanan.. (arini pun ada, hari sebelum smalam pun ada.. huhu..) soalan: adakah hari2 ribut skrang ni?? tak terperasan kalau malam semalam tu ribut..

skarang ni, nak p tempat keja baru aku ni akan lalu jalan tepi laut yang dari dulu aku rasakan sangat cantik bila2 masa pun kalau aku lalu.. tapi sejak awal minggu haritu, setiap pagi aku sampai tempat tu, aku terasa cam gerun sikit.. sebabnya air laut sangat banyak dan kuat menghempas pantai.. gerun tu ala2 bila ombak kuat dan aku kat laut nak buat penerjunan tuk dive.. huhu.. ni baru sikit.. kalau lebih lagi jadi kat tempat kita ni.. aku tak tau apa yang aku nak rasa.. isk2.. nauzubillah.. smoga kita sentiasa dilindungi dari bencana2 yang merosakkan.. amiinnn..

selain daripada itu, banyak perkara berlaku smalam.. di dunia luar dan juga dunia aku..

~ gempa bumi di Padang
~ tsunami di Samoa
~ gegaran di kl
~ selepas kerja, melawat dan beraya umah nenek sedara dan aunty2 kat sini
~ ada keta terbakar kat jalan, kancil dan hangus.. ada polis, bomba dan ambulan..
~ tgk G-force, cita ok tapi takdelah hebat ngat..
~ makan durian pertama kalinya pada tahun ni.. hehe

No comments: