Pages

Sunday, October 25, 2009

projek ujung minggu..

Lama aku tak mengepos kat blog ni.. ni minggu lepasnya aku nye kerja.. tengah kemas2 jumpa gambar nii.. ni gambar aku dapat anugerah tahun 2007.. daripada aku simpan je dalam kotak tu.. aku pun merajinkan diri membuat frame yang xseberapa ni..




selamat aku letak kat dinding bilik aku.. supaya menda alah ni dapat menaikkan semangat aku untuk berkerja dengan ikhlas kerana Allah.. aminn..

pastu aku terpandang gambar ni yang lama dah lama atas meja aku.. abah aku yang buat frame ni tuk aku.. gambar ma abah aku p haji.. jadi alang2 bersepah2 dah umah aku ngan kertas, aku pun buat jugakla tuk gambar ni.. bagi nafas baru tuk gambar ni.. ewahhh.. hehe

hasilnya.. taadaaa.. yang tang nama ngan bulat2 tu digitaly inserted.. sebab kat umah xde printer nak print nama.. ;p

2 comments:

sarroung said...

hohohoho!!!
kreatif!! i like! ;)

celine cute said...

ni namanya xde keja, cari keja.. hehe