Pages

Sunday, June 27, 2010

my weekend.. :)

weekend di batu pahat..

my last weekend sort of busy.. sort of (!) hehe.. what did i do? hmm..

1. sabtu pagi : kem kesihatan di sg nibong.. bertolak jam 7.30am... jauh perjalanannya.. dalam stengah jam jugak la.. sampai sana besenam pusing pusiang dan cabut jam 9.30am.. hehe.. awal kan.. *sronok* awal sebabnya.. aku tak de keje..! dari mundar mandir kat situ.. besama2 nurul kami cabut.. :)

2. sabtu tengahari : i got my first experience.. (first experience??) hehe.. buat pertama kali aku mem-visit the summit, batu pahat.. shopping complex yang agak lama.. but i find it quite interesting n best.. sebabnya kat sini banyak kedai kasut dan kedai beg.. dan yang paling penting kedai cd/dvd yang best!.. jumpa 3 dvd (c***ak rampok ;p) korea yang lama aku nak tengok.. iaitu: ~akan aku ceritakan dalam post akan datang.. :)

3. sabtu malam, ahad pagi, petang dan malam : adalah aktiviti tayangan perdana cerita baru aku beli.. la la la..

sibuk kan aku?!.. hehe

No comments: