Pages

Friday, October 31, 2008

last day of the month..

sekejap je rasa dah pun sebulan.. macam dah lama plak rasa tak menulis ni.. smalam dah kelam kabut.. aku lupa yang pepagi hari ada miting MRM.. dah la kena present.. report pun aku lupa tulis.. huhu.. nasib la bahan2 dia aku dah siap sedia awal.. syukur betul pengarah terima je yang aku present tu.. huhu.. ISO memang memeningkan kepala betul la.. dan dengan keterlupaan aku tu.. akhirnya aku kelaparan sebab xsempat nak breakfast sebelum miting.. isk2..

harini hectic tul aku.. miting pagi2 hari dengar orang present pasal 5 services provided oleh hospital support service.. banyak kena tembak diorang HSS ni.. kesian jugak la.. tapi dengan jumlah bayaran yang diorang dapat bulan2 rasanya berbaloi la nak request service yang sepadan dengannya..

dah petang aku pegi shoping peti ais.. huh, dah 2-3 kontraktor bagi quotation smua pun lebih dari budjet.. last2 aku sendri g kilang survey peti ais yang aku nak.. puas hati.. dapat la dengan rega pat lima ratus beza dari rega paling murah yang di quote oleh orang tengah.. aku dah rasa best dah time tu.. tapiiiii.. bila dah balik jumpa pengarah.. dia nak aku cari yang kurang lagi..!! huhu.. kena g balik kilang nak mintak diskaun..

Photobucket


on the way balik kilang aku beli yoyo..!! hehe.. the best milky tea in town..! enjoy minum ngan mie arini.. lama aku xdengar ibu mengandung ni teringin yoyo..hehe.. sape2 kawan aku yang datang vacation sini.. confirm2 aku bawak datang sini minum.. xpun beli, tapau minum dalam keta.. kat s'mjung aku xjumpa lagi minuman camni.. mungkin ada la kut kat kedai cina..(manalah nak masuk kalau sah2 kedai cino kan).. kawan aku kata ni abc versi simple.. dia pakai teh cina wat teh dia.. pastu dia taruk pape la dalam tu ikut apa yang kita nak.. ni yang paling aku suka coconut cube.. seronok la minum2 sambil kunyah2.. hehe.. Photobucket

ni add adik tunjuk conth hantaran yang dia nak buat.. http://simplisiti.fotopages.com/
cantik gak derang ni buat.. simple but nice.. cuma aku harap fazrul nak la amik job amik gambar kawin adik aku.. sebab kesian plak kalau majlis antar menantu nanti xde orang nak amik gambar.. aku cukup yakin dia bleh amik gambar yang best walaupun dia duk asyik kata takut aku nyesal la.. takut pengantin xpuas hati la bagai.. xde pengalaman la.. lagi itu la ini la.. hmm harapnya diactak la cakap semata2 xnak aku harapkan dia jadi photographer kat wed tu.. isk2

No comments: