Pages

Thursday, October 23, 2008

Ponteng..

Hari ni hari khamis.. esok dah last day keja.. cepat je waktu berlalu.. aku patutnya berada di Dewan skrang ni.. dengar presentation orng bertanding inovasi..tapi aku ponteng.. huhu.. sejuk sangat la (alasaan!).. tak tahan aku

hmm.. minggu ni aktivity level aku beyond than sedentary.. rasanya lebih 90% ada kut aku habiskan dengan duduk (sampai sakit sakrum aku) dan mengadap komputer.. ( agaknya ni la sebab power spek aku xpandai surut..).. bila tah nak start naik kan aktivity level tah ni.. naik tangga rumah pun dah ala2 semput dah ni..

aku tgah serabut pikir pasal portal hospital aku.. orang harapan aku pun berharap pada aku.. abis camane?? isk2 penat la.. kalau la portal tu pakai software yang lebih mudah, kan best.. ni pening aku pakai xoops tu.. mungkin sb aku yang kurang dari amatuer ni yang payah sangat.. atau sebab smua menda buat nak mintak kebenaran.. atau xde orang nak tolong.. huhu a+b+c= stress aku..


pepagi hari aku tgk botol2 ni atas meja aku.. huhu.. dah sampai masa rupanya.. cukup setahun kena buat medical check-up.. (cepatnya waktu berlalu).. ni la tujuan menda alah ni kena bagi.. bukan nak test urin sampai 4 botol tapi aku kat dapur ni test sputum n feces.. hehe ( ada sesape yang geli2?..;p)

2 comments:

Anonymous said...

errrrkkk.. tu botol2 tu nak isi dgn yg ko punye ke?? tssskk

celine cute said...

haah la.. hehe..