Pages

Monday, October 20, 2008

sakit, gambar dan seni


The most beautiful flowers flourish in the shade. -
Japanese proverb

Aku ada beberapa perasaan bangun pagi ni.. yang pasti aku semangat nak g keja harini.. banyak keja yang aku tangguhkan sejak dua menjak ni.. minggu lepas aku rasa minggu yang amat merugikan.. dengan demam dan sakit dan cuti dan mc.. aku banyak habiskan masa kat rumah kalau dibandingkan dengan ofis.. aku miss kursus BLS (Basic Life Support) yang ditakdirkan aku lulus aku akan dapat sijil pertolangan cemas.. yang maknanya aku certifite tuk buat CPR pada org2 yang memrlukan.. tapi of course dengan MC yang aku dapat.. terlantar je aku kat rumah.. ruginya aku rasa.. tapi apakan daya..
dah semangat2 aku siap kan keja.. pengarah plak cuti.. patut le minggu lepas sibuk mencari aku.. hmm.. Ujung minggu aritu aku abis kan masa aku buat satu blog yang aku duk lama pendam nak buat.. takut tuan yang empunya diri marah.. huhu.. akhirnya aku buatkan jgak.. ni dah mintak izin tau.. skrang aku tengan debar2 tunggu apa reaksi dia.. dia seribu bahasa je sejak aku bagi add blog tu..
yang jadi kisahnya ni aku tak boleh simpan je gambar2 cantik dia ni.. gatal tangan aku nak jgak kongsi ngan org lain.. (sibuk je aku ni) huhu.. daaan.. mendanya dah ada ni.. kalu dia xsuka aku delete je la nanti blog tu.. hmm dan aku rasa ada yang frust bila blog tu dah xde.. blog tu, blum brape jam aku publish dah ada orang komen cantik.. aku plak yang bangga.. macamla akunya gambar..
tapi apa pun.. aku nak kongsi kebaikan dan kecantikan orang yang aku nampak dari mata dan hati aku.. dalam kes ni kongsi pemandangan dari view lens kemera dia.. kamera cerobong bak kata sarroung.. well, gadjet tu penting.. but at the end of the day.. it is all about people..

No comments: