Pages

Monday, November 24, 2008

1st day at work

harini hari pertama aku kerja setelah hampir 2 minggu cuti.. cuti yang amat seronok dan memenatkan dan banyak gak sedih.. huhu..

~ pepagi ada meeting pembukaan audit dalaman iso.. nasib ada kawan tolong siap sediakan cheklist smua yang nak kena edar.. tima kasih felny...!

~ orang jual peti ais tu balik2 call mintak duit RM200 dari aku.. bos aku xdelah.. mana aku nak korek duit! saja je nak peningkan kepala aku.. isk2

~ arini gak ada perhimpunan bulanan. patut turn aku bagi taklimat.. tapi aku mintak tolong mie.. syian dia penat balik dari kl malam tadi.. tapi nasib menyebelahi, ada orng lain nak amik slot aku.. kalu x kelam kabut gak la.. dan mie pun bleh amik cuti for the rest of the day.. syukur alhamdulillah..!

~ tetiba harini bukak facebook muncul nama si dia cik ehem kat page aku.. huhu.. ni yang nak paranoid ni.. Allah nak tunjuk kat aku yang memang aku kena berusaha sedaya upaya lupakan cik ehem ni..! ( ada beberapa entry lagi yang aku nak tulis pasal cik ehem.. alin kata apa aku buat ni umpama diary theraphy dalam teknik2 mereleasekan stress. yeke..? )

~ tadi dapat call dari perkip kolej.. nak datang lawat dapur.. ha, datang lawat dapur?? confuse aku kejap.. tapi ok2.. datang laa.. jangan lupa tulis surat ye!

~ tadi bagitau ateng pasal sab dapat masuk 1 in a million.. baru 1st audition.. minggu depan 2nd audition kat kl.. antara yang 10 dari sarawak!! dah best sangat dah tu.. tahniah sab..! i'm very happy for you my dear.. Photobucket

~ aku kelaparan ni.. tadi assembly ada makan.. tapi kepala gue pusing bangat deh.. huhu.. jadinya aku pentingkan tido dari makan.. maka nya skrang perut aku berkeriok mintak di isi..

No comments: