Pages

Sunday, November 02, 2008

a day at home..



browsing through deviantart a minute ago.. i can spend hours looking at these beautiful pictures.. huhu..

arai-foto on deviantart
this one makes me smile

makin tgk gambar cantik2 makin membuak2 aku nak beli dslr.. bertangguh lama dah ni.. tapi uang tidak mengizinkan.. ada orng offer aku nak tolong.. (thank you so much.. really appreciate it.. huhu) tapi aku risau nanti lama aku boleh nak bayar abis.. sebab sekarang aku memang nak kena simpan duit banyak.. (baanyyaak!) sb banyak up and coming event yang perlukan aku spare my money n mind into it.. kalau aku setuju mungkin 6-8 bulan bari aku boleh bayar habis.. lama tu.. kalau aku tunggu.. tengah tahun la baru aku bleh beli.. ini memang bulat2 kes kehendak melebihi kemampuan.. isk2..

anyway.. fazrul got his first wed job this weekend.. (good luck n tahniah..:)) in fact skarang mungkin sibuk dia mengambik gambar.. dia kata kalau this one turn out to b ok.. then he will consider taking for my sis.. i have faith on him.. no worry at all.. ahaks

hari ni, kawan2 dari sandakan datang umah.. na masak breakfast.. nasi goreng, keropok (import klantan) nugget dan teh panas.. hehe.. rupanya.. yang datang ni ada yang dari semenanjung.. smua dari johor.. dan nak jadikan cerita, salah sorang sama keja ngan ateng.. huhu keciknya dunia.. ;p aku sempat sampaikan salam je.. kalau awal2 tau bleh gak la kirim menda2 lain tuk dia.. hehe..


No comments: