Pages

Thursday, November 20, 2008

sesat lagi..

~~ dah tak tau brape banyak kali sesat aku kat bandar kuching ni.. huhu.. rasanya setiap kali pegang stereng keta sorang2 kut.. pakai keta fazrul sampai nak abis minyak keta dia yang tak brape nak ada tu.. ;p

tadi petang sesat masa nak balik dari bandar.. tah tawaf brape kali tah.. tersalah la.. terlepas jalan la.. ni malam plak sesat masa nak balik dari umah kawan lepas melantak sosej 1901 yang amat panjang.. dah kena bagi peta, pun sesat lagi..isk2.. pusing dan u-turn dan patah balik.. si kawan bagi lagi peta baru--- pun jgak aku confuse.. dan akhirnya, dengan berpandukan instict yang ku rasakan betul.. aku suka2 hati masuk jalan yang aku rasa betul.. jalan dan jalan.. skali jumpa jugak jalan masuk rumah sab ni.. syukur Allhamdulillah..! sampai skrang aku macam xcaya je yang aku bleh jumpa umah sab ni dengan jalan yang aku xpenah drive sendiri.. dgn gelapnya (sebab malam kan..), dengan jalan yang xfamiliar nya.. hmm.. tapi kalau xsesat maka xkenal.. xkenal maka xchenta.. betul x?! :)

2 comments:

Anonymous said...

'tak kenal maka tak cinta'..

ya ya ya, betul tu! :)

celine cute said...

hehe.. kena la kenal eh kalau nak cinta. ;p