Pages

Wednesday, February 18, 2009

kisah yang lama tak di update ;p

wanna have good leg workout?? ;)
marilah ke 1 borneo kk.. dan jangan lupa pakai kasut/slipar yang tak de bunga.. slipar jepun yang lusuh dan basah juga digalakkan.. (!!)

apakah??
hehe.. ni aku nak crita.. aku pi 1borneo smalam.. aku dalam misi dvd jepun hunting.. 1borneo tu kan besar.. dah kononnya kata terbesar di asia tenggara.. (besar sangat ke??) besar gak la.. aku smalam g sana pakai kasut yang salah(!) huhu.. kasut aku xde bunga.. silap2.. adoi.. tau jela.. shopping complex kan tiles dia licin.. sama gak la kat 1borneo tu.. isk2.. tapi kesungguhan aku tak sikit pun tercalar dengan rintangan yang besar ni.. *laugh*.. dah namanya misi hunting kan.. hampir seluruh 1borneo tu aku pusing.. berjaya! *laugh aloud*

kesimpulan kedai2 yang ada kat 90% adalah kedai baju/pakaian.. (sape nak beli banyak2 ni oi!) kedai perfume 1 jek, kedai kain cam kamdar ngan kedai kain yang mamak punya tah apa namanya pun besar kat sini.. kedai silk yang 3 4 ratus rega sepasang pun ada.. (ayo.. not for eden la memahal ni.. at least not for now..) emm.. kedai lain, tune (by air asia company kut), kedai RM5 barang2 jepun (sangat suka!).. giant.. dan lain2 la..

kedai cd.. er ada 3 jekkk..!! nak nangis aku rasa.. besar nak mampus ni 3 je??! koleksi sikit plak tu.. nasib dapat aku jumpa 1 yang aku cari, PRIDE.. (yeaaa sangat gembira) tapi yang betul2 aku nak tak de.. sedeh tulll.. huhu..

tapi xpe.. nanti sampai kl aku balas dendam cari apa yang aku nak.. (kawan yang aku mintak tlg tu, tolong ye..) ;)

hasil yang aku dapat smlam (selain dvd) adalah full leg workout dari segenap otot yang ada di kaki ku termasukla di hujung jari kaki.. isk2

~
happy life~

12 comments:

atengbest said...

wah....
sungguh gigih mengxplore one borneo tu...
apasal tak sliding je, kurang sket penat... huhuhu...
btw, aku try cari wiken ni...
ada citer lain yg nak ke? aku tau satu tempatb yg mmg banyak citer japan...

celine cute said...

gigih sangat! hehe.. sliding gak sket2 tapi xpower sangat.. huhu.. kang tergolek dot kat situ, malu..;p
yang skarang ni cita tu dulu.. nanti ada yang lain aku bagitau ye..
arigato neh..;)

atengbest said...

boleh saja....
anime dia tak nak?
huhuhuh....

celine cute said...

anime dia best x? aku xpenah tegk la..

atengbest said...

tak sure la plak....
tp biasanya, anime lagi klakar la..
cuba la search kat utube kalu ada...

celine cute said...

ok..
pape nanti aku roger balik.. ;)

yan said...

ui sejak bila jadi addict citer japan ni..mst dah pandai ckp japn ni..jom arr g holiday kat saner lak..hehe

celine cute said...

sejak always!! haha.. pandai ke hapanya.. tapi meh jom2 p nihon ramai2.. hehe..

Moazli said...

nihon ker nipon?? Naper x gunakan troli makanan kat HMBP tue?? Lagi laju.. Siap leh bawa muatan kat ruangan bawah tue.. Hehehehe..

celine cute said...

haha.. haah kan tak terpikir plak akak.. nanti next time kut nak rembat banyak dvd akak bawak.. ;p (ish, berat o.. huhu)..

nihon des!!
hehe nihon ke nipon pun dua2 pun bleh pakai.. tapi slalu dengan derang sebut nihon..;)

Anonymous said...

tahniah!!

memang kalau tengah masyuk, sanggup buat apa sajaaa.. hahahah ;)

celine cute said...

when i'm hooked, i'm hooked!! hehe.. *blush*