Pages

Thursday, February 12, 2009

swarming of work + really sugoii..^_^

it has been ages since my last post.. (ages?! huh, punya la nak tunjuk lama tu.. ;p)
aku sibuk sesangat skarang ni.. (sape yang tak?!!)
huhu..

ni nak update sket apa keja aku..
skarang ni aku tengah buat menu.. menu pesakit yang patut aku siapkan akhir tahun lepas.. tapi seperti biasa.. tak nyempat2 nak buat huhu.. hari2 aku penuh dengan pilihan menu apa nak masak dan cari resepi.. lagi aku kena tentukan apa bahan2 yang perlu diorder setiap hari dan yang dikeluarkan dari stor bahan kering.. segala bawang2, halia, beras dan lain2.. ( ni kerja co aka catering officer.. tapi aku xde co jd aku le yang kena buat sendiri..huhu *not complaining* )..


tuk 14 hari tau ni.. dan aku dah computerisekan smua!! hari2 masuk jumlah patient je.. pastu smua pesanan dan order kluar dengan sendrinya.. *laugh*.. banyak tu keja.. sape yang dah penah buat tau la kut.. huhu

anyhow.. aktiviti koku aku masih berjalan, walaupun agak perlahan.. *wink wink*.. well, aku jenis tak leh wat satu keja dalam satu masa.. aku akan cepat boring.. kalau dah boring tu tau je lah.. good bye work.. welcome anything else but work!! haha..

i develops new interest nowadays.. aku minat lagu jepun dan band jepun..!! ni 2 antara band dan lagu yang aku minat.. so, minna san.. enjoy.. :)---> (tengok tau..!)



lagu ni really lights up my day!! lagunya tajuk WEEEK by group nama NEWS.. dalam group ni ada yamashita tomohita berlakon cita Proposal Daisakusen (yang dulu ada tayang kat 8tv) ngan Kurosagi.. thanks to seseorang yang bagi aku lagu ni in the first place.. ;p


tajuk lagu Celery atau orang jepun sebut sereri..;p.. lagu ni pun best.. macam ada ala2 hawaii gitu.. santaiii.. *wink* nama group SMAP.. group yang dianggotai TAKUYA KIMURA..(!!) (ngeh.. ngeh.. ngeh..) dan ada jugak kalau korang slalu tengok cita jepun korang akan perasan 2 orang lagi yang slalu blakon.. iaitu Kusanagi Tsuyoshi yang blakon Food Fight (takuya pun blakon tapi dia jadi sore burung gagak jek..hehe) ngan sorang lagi yang aku tak tau nama dia.. dia ada muncul dalam cita Hanakimi, jadi cikgu jahat.. *laugh laugh* really sugoii...!



ada lagi?? ala relek laa.. lagu ni pun sangat best.. theme song hanakimi.. sangat suka.. *dengar setiap pagi..*

2 comments:

atengbest said...

suka gak....
but not really into it...
lagi ska baca manga2 saje....
n kalu ada yg di dramakan teringin gak nak tgk...
tp cam tak de mase.... =p

celine cute said...

hehe.
aku hanya part timer je baca manga.. ;p ~malas membaca~
walauapapun seperti biasa drama vs comic, biasanya comic menang.. tapi yang ni best sebab release tension sey tgk cita ni.. hahaha.. *gelak kuat* ;p