Pages

Friday, February 27, 2009

cuti + missing sumthing.. ^ _-

salam everybody..

aku ingat nak update blog smalam.. tapi smalam hari bermula dengan amat mendung.. *smile*.. (??) hmm.. smalam hari mendung la.. cuaca mendung nak ujan..(!!) hehe.. cuaca mendung xleh tulis blog ke?? eh, boleh.. tapinya bila cuaca2 mendung ni aku jadi agak sentimental.. nanti kuar segala mala tah hapa2 aku tulis..isk2.. but anyway..

pernah xpegi shopping complex kul 10 pagi? masa derang sibuk2 tengah opening tu? aku ada tengok smalam.. and i fine it very refreshing to see people start their day.. ada yang sibuk mengemas, menyapu, mengelap.. tak kurang jugak tengah makan breakfast.. just look at these people aku terasa insight aku tentang kehidupan bertambah.. *in da mood* <---- kalau tulis smalam panjang lagi kut aku bleh elaborate.. hihi..

10 pagi? shopping complex? xkeje ke? --- i had to do some errands yesterday.. so aku amik cuti.. settle smua kul 2 cam tu, aku balik umah tengak dvd.. hehe *happy*..

at time like this 3 years ago.. i will be waiting for someone who would came to my room with greetings ''OHIIOO!!'' and smile that could make my heart trembles and my knees weak.. --- hell, i miss that..

2 comments:

Anonymous said...

aku punya habit pegi shopping complex pukul 10 every weekend.. best tau masa tu, tak crowded sangat..

siapakah gerangan with the greetings Ohioo???

celine cute said...

oyeke.. aku plak xsuka g seawal tu.. sebab malas buang masa tunggu kedai bukak.. huhu..

isk2.. segan nak aku tulis kat sini.. nanti la aku bisik kat kau eh.. hehe