Pages

Sunday, February 22, 2009

scratch + time at home

i scratch myself again (again!) today..

huaa.. tak perasan pun bila.. tetiba dah nampak lukanya.. minggu ni dah kedua kali jadi.. yang first time jadi pun tak baik elok lagi.. seingat aku minggu2 lepas ada 3 kali tetiba aku perasan adanya gurisan luka kat tangan la kakila.. (satu kat dahi).. huhu.. careless sangat ke aku ni.. tapi knpa bleh aku tak prasan.. bukan ke sepatutnya kita rasa kalau ada luka kat memana?? *confuse* isk2..

lain2..

~ ujung minggu ni aku keseorangan kat umah.. kak yat outstation ke paitan.. paitan tu kawasan kat daerah pitas (aku rasala..)-- supposedly kawasan tu kawasan pedalaman.. aritu dah g long pasia.. emm.. bertuah tul kak yat dapat berjalan g tengok tempat orang kan.. walaupun untuk kerja tapi tu la namanya berkhidmat tuk masyarakat ek.. *high spirit*

~ smalam aku abiskan tengok cerita PRIDE.. ddg takuya kimura berlakon (who else?!) jadi halu satonaka.. dia berlakon jadi captain ice hockey.. drama 3-4 tahun lepas lagi.. nangis aku tengok dia nangis.. huhu.. cerita dia amat best.. aku amat suka cerita ni.. antara cerita yang paling aku suka tengok dia berlakon..

~ lepas tu aku bukak channel 122 kirana.. kebetulan dia tayang cerita korea.. 200lb beauty.. aku jarang tengok crita korea actually.. tapi yang ni aku macam tertarik nak tengok sebab aku perasan cd/dvd dia ada d hampir kedai d yang pegi.. *on dvd hunting mode* .. cerita pasal sorang pompuan ni dia wat plastic surgery satu badan tuk jadi kurus.. bagus cerita dia.. berjaya menyentuh perasaan aku di akhir2 cerita.. (menyentuh prasaan = crying like a baby sebab sedih ngat.. huhu) pelakon2 pun cantik2 dan hensem2.. hehe ;p

~happy life~

2 comments:

Anonymous said...

pssttt... kalau luka di hati lagi laa cepat terasa.. huhuhuhuh

celine cute said...

yup yup yup..!! hehe