Pages

Monday, March 30, 2009

monday blues

hari ni start dengan meeting.. dan habis jugak dengan meeting..

presentation aku tuk perhimpunan kena tangguh lagi.. (2nd time already)

dapat chairman baru tuk meeting petang.. pakar baru kat hospital.. lain orang lain cara.. but really like her though..

baru habis tonton 1st episode
akihabara @deep at
mysoju.. 1 of toma ikuta's drama.. but right now i'm looking forwrd to see voice.. also got him .. suddenly minat giler kat dia ni.. *blink blink* ~ voice cerita baru.. dvd dia pun tak masuk mesia lagi.. sebab cari2 tak jumpa.. *cries*

anyway.. berita tentang queen nak amik alih spital aku ni dah semakin berat kedengaran.. aku harap aku tak la kena pindah ke mane2 yang tak tentu hala.. kalau pun dapur ni tak kena pindah, still workload for sure bertambah.. anyhow, just hope for the best.. (huh!)

2 comments:

atengbest said...

wah... bz seh....
btw, nak aku cari ke dvd tu?
=p

celine cute said...

huhu.. gayanya camtu la..

hmm.. bleh eh kalau nak mintak tolong.. ;) *happy*

tajuk cerita VOICE.. pelakon toma ikuta je yang aku ingat..cerita pasal student medic yang amik forensik..

kat jepun baru tayang tv awal tahun ni.. tak tau la kalau2 dah ada yang masuk mesia.. ;)

hontoni arigato..!!
cayang ateng.. (^_^) heeee~