Pages

Thursday, March 05, 2009

still here + selfishness

i'm still here.. !! hehe..
flight petang karang.. jadi sempat save sehari cuti.. keja la dulu..
pape update blog jap.. lagipun blum masuk waktu kerja.. (kita harus punctual!)

kalau korang kan, dalam sehari bila waktu yang paling selfish? hehe.. (soalan apa 2?)
xde apa saja tanya.. sebab aku nak cita pasal aku la ni.. untuk aku waktu paling selfish adalah waktu pagi2 hari nak p kerja masa beratur nak kuar simpang g keja.. kan gambar yang aku post dulu pasal jem kat jalan aku nak p kerja.. ha, situ la.. situasi dulu masih berlaku.. very much better improvement dari segi construction dia.. but the problem of jem tu is still there (huuaarrg..!).. tapi sepanjang mana barisan kiri kanan depan dan blakang.. skrang paling lama aku amik masa sampai spital 10 menet! aku skarang sudah pandai.. (haha..) *laugh aloud*.. eh, berbanding dulu, paling cepat stgah jam tau nak menyampai tempat keja..

nak tau aku wat camane? ha, aku guna short cut.. (short cuutt..!! ^_^) hehe.. hmm sbenarnya xdelah short cut sangat sebab dia jalan antara bangunan tu dan end up kuar jalan yang sama..(tak le hebat mana pun teknik.. haha *laugh already!*) tapi aku confuse kenapa orang tak ramai pakai jalan tu.. padahal memang tau pun terang2 ada jalan tu.. skema kut derang ni.. guna jalan besar je.. hehe.. aku confuse but still happy.. dan aku akan terus berharap.. tak ramai yang tau dan nak guna jalan ni.. hehe..

~happy life~

nota kaki: have a nice day everyone.. see ya in 2 weeks time.. la la la..

2 comments:

Anonymous said...

woohhh.. lamanya cuti!!! bestnya!!!

jumpa lagi in 2 weeks time.. ;)

send my warmest congratulations to your lil sis.. sorry tak dapat attend.. huhu

celine cute said...

haha.. gembira oo bleh cuti lama..

ok.. aku sampai kan nanti inysa Allah..