Pages

Thursday, March 26, 2009

motivasi??

aku perlukan motivasi..!!!!!
huhu.. motivasi tuk aku keja..
sebab sejak 2 menjak ni aku malas sangat nak g keja..
kalau ikut hati pepagi bangun ada je nak buat alasan sebab tak nak p keja.
huuuuu... ;( *sadly*
tapi tak leh nak ikut hati kan..
kena ikut akal fikiran yang rasional..
tak kan nak makan gaji buta ek..?
cuti pun tak banyak mana dah..
banyak lagi event aku nak spent cuti banyak2 ni..
whatever it is..
you have to what you have to do, right?! and with no question ask

~happy finder~

4 comments:

atengbest said...

hmmm....
aku ada satu cadangan....
mcm kawan aku, dia memotivasikan diri dia utk dtg keje ngan nak jumpa abg hensem yg naik satu bas ngan dia tiap2 pagi...
ada plak yg nak makan sarapan yg best kat cafe tmpt dia keje...
ada plak, yg nak gna internet free kat tempat keje (jgn la dibuat... huhuhuu)
pk la, sesuatu yg positif utk membuat ko nak dtg keje... =p

celine cute said...

hmm.. aku pikir2 yang positif skarang nak datang keja pun buntu.. huhu..
mungkin aku bosan dah keja kat sini..

by the way..
abg hensem xde kat hospital aku (kecuali yang dah kawen..;p).. dan aku naik keta g keja..
sarapan aku makan roti kat opis jek..
intenet kat umah pun ada..
apa lagi ek..

aku rasa sebab aku xde kawan kat opis kut yang keja ngan aku.. bosan terlampau.. huhu..

ha, ada satu la kut yang positif yang buat aku nak g keja.. aku suka melawa.. baju baru apa smua.. haha..

Anonymous said...

biasalah tu, sesekali mesti datang punya mood malas tahap bapak cipan nak pegi kerja...

tapi percayalah, suatu hari lepas kemalasan melampau, mood rajin kerja secara melampau pulak tiba2 akan datang.. huehuehue ;)

berusahalah! ;)

celine cute said...

hehe.. yeke.. ok.. aku tunggu la time aku akan rajin serajinnya tu.. huhu..