Pages

Friday, March 20, 2009

tadaima ---> aku dah balikk..! ;p

hehe.. aku baru balik dari cuti.. cuti adik aku kawin.. lama aku cuti.. meh nak bagitau brapa lama aku cuti.. 14 hari!! (laugh laugh)...best2.. kalah orang yang nak kawin tu sendiri.. hehe..

anyway.. sebelum aku cerita pasal cuti aku.. (weekend la ye aku update... ) aku jawab dulu soklan kawan2 yang bertanya

1. mana aku dapat banyk lagu theme cerita jepun ni?

2. ngan mana aku tengok cerita2 jepun banyak2 ni?

3. dan rajin baca manga/komik ni, kat mana baca??

okeh ni jawapannya...
hmm semuanya kat internet..

1. theme songs paling banyak aku dapat kat sini..
http://jamapi.multiply.com/reviews/item/96 dan http://jamapi.multiply.com/reviews/item/102 (<--kadang2 lambat nak bukak page dia sebab heavy sangat)

2. ada yang aku beli dvd dan ada gak aku tengok kat sini..
www.mysoju.com (bukan jepun je aku layan kat sini tapi korean ngan taiwan.. tapi lebih hantu cita jepun la.. haha)

3. tak la rajin sangat.. but totally read here.. (thanks ateng n thanks bird pekenal kat ateng)..
www.onemanga.com

minna san douzo.. help yourself kalau berminat..
\(^_^)/

4 comments:

atengbest said...

wah... gila sakan cuti... sampai setengah bulan... btw, welcome back... rajin2 la update eh...

dah try tgk citer kat mysoju tuh... citer nodame cantabille.. best... cba ko tgk...

celine cute said...

hehe.. dah namanya jauh di perantauan.. cuti 2 3 hari apa class.. haha..

dah hampir hafal dah nodame.. antara fav aku.. hehe.. glad u like it. ;)

atengbest said...

aku suka sebab ada element music n comedy.... first tgk anime dia kat animax, then baru try cari drama dia... saangat besh... cma tak dan nak tgk... =p

ps-baru balik dr tioman... tp tak sebest redang... cant wait for sipadan...

celine cute said...

yup2.. nodame memang best..

aku baru abis tgk hana yori dango.. pun sangat best..

wahh bestnya pi tioman.. jeles2..huhu