Pages

Friday, March 27, 2009

updating my immune system

harini aku pegi jarum hepatitis tuk kali keduanya.. sakit siut! huhu.. bila dah cucuk, nurse hjh yang cucuk aku tu letak la kapas kat tempat dia cucuk, pastu suruh aku pegang sementara dia sediakan plaster tuk tempek kat tempat tu.. tah macam mana kapas tu belum aku pegang dia jatuh.. dah jatuh aku pandang nurse hjh, nurse hjh pandang aku.. sebab kitorang dah tak tau dah kat mana tempat cucuk tadi tuk letak plaster.. tempat cucuk tu plak memang langsung tak nampak kesan.. last2 nurse hjh cakap. ''kita jadi cam p. ramlee je la.. cucuk kat mana letak plaster kat mana.'' haha.. tergelak aku dengar.. hmm suka hatilah hjh.. janji dah cucuk.. hehe *laugh laugh*..

ada baca sokkabar tak? diorang kata hospital aku ni nak kena pindah sebab hospital queen nak amik alih.. hmm.. betul ke?? meh kita dengar inside story betul ke tak cerita ni.. err.. hehe.. masalahnya informer inside story pun baru dengar harini.. jadi tak leh nak komen banyak.. huhu..

aku rasa sokkabar sabah kut yang pampangkan berita ni.. sebab aku cuti aritu tak plak terbaca.. pindah kat mana pun tak tau lagi.. jadi pindah ke tak aku pun tak tau.. pape pun aku rasa pindah atau tidak aku dan dapurku tetap di sini.. kut laa..

~action is an atidote of despair~

No comments: