Pages

Thursday, December 04, 2008

canon eos 450d rocks..!

haha.. aku amik kesempatan harini jadi photographer xrasmi hospital harini.. ngeh ngeh ngeh.. poyo jek.. ;p

puas hati gak la amik gambar testing sana sni.. sampai derang tanya, aku ni fotografer hospital ke? aku bagi senyuman yang paling manis seraya berkata.. " tidak la.. saja2 minat".. hehe

kan best kalau ada dslr sendiri.. isk2

p/s : PKK tawau datang melawat 5s harini.. kitaorg bawak tempat2 yang paling rajin maintain 5s.. huhu.. tempat aku ni, nak buat je rajin dan semangat smua.. tapi maintainance hampeh.. terutama bilik aku.. ahaks!

5s ni bagi sesapa yang ada OCD bagus la.. biar makin menjadi2 OCD tu praktik 5s.. ;p tuk yang santai cam aku.. bahaya.. nak kena audit baru kelam kabut.. isk2

4 comments:

Anonymous said...

bestnyaa!!! cepat laa tangkap satu.. hihi ;)

celine cute said...

best..! tolong tangkapkan tuk aku bleh? hehe..;p

atengbest said...

tangkap je tak guna...
kene beli je terus....
huhuhuhu...

celine cute said...

kena beli ke..?? huhu
huaaaaa..!!! isk2