Pages

Monday, December 08, 2008

selamat hari raya haji.. :)

9 pm : selain g beraya umah orang aku beraya gak kat shopping complex..Photobucket .. aku perasan banyak mata yang ekor aku.. mungkin pelik tengok aku lengkap ngan jubah ngan tudung ala mak arab wat apa kat shoping complex time2 raya ni.. "eh, apa tengok2 suka hati aku la nak jalan.. huhu.." (emo jap ;p) memang pun agak kagum aku.. xnampak orang lain yang pakai lengkap cam nak beraya kat situ.. amoi cina dressing sakan ramaila.. mungkin amik peluang cuti dereng kuar dating ramai2..

anyway.. i make an efford not to enter kedai kasut or kedai baju or kedai handbeg.. tapi aku terus meluru masuk kedai buku.. daaann hasilnya..
dapat 2 buku ni.. lalala.. Photobucket


dengan niat suci nak lengkapkan koleksi shopaholic aku



ha, yang ni free.. tajuknya be popular.. dalamnya hanya ketas2 kosong.. hehe.. ni dapat masa renew member kat popular tadi Photobucket

petang, sempat jugak aku wat carrot cake.. hehe.. dapat resipi dari blog fathin.. (thanks awok! Photobucket)


tapi xjadi sangat la.. rupanya buruk! dah nama xcukup bahan kan.. ginila rupanya..isk2.. xpelahkan.. don't judge a cake by it's look ok.. sedap tau nyum2.. suka2.. hehe.. (bunga2 kecik saja letak, belen wat muffin aritu..cute la konon.. ahaks!)

sambil2 tunggu ke dalam oven.. ke aku wat ni..


wat apa ek?? susun buku? hehe.. aku balut buku2 ni la.. ada kesempatan hari cuti.. (macam sabtu ahad xcuti kan??! ;p)

p/s : sambil update blog ni aku duk tgk cerita without a trace kat hallmark.. isk, dah 2 scene ciom mulut laki sama laki aku tgk minggu ni.. trauma aku.. huhu..

by the way, selamat hari raya aidiladha kawan2

No comments: