Pages

Friday, December 12, 2008

my inbox is almost empty

entry harini xde kena mengena ngan tajuk di atas.. actually, dua tiga hari ni aku macam xde idea nak menulis.. hmm... well, we'll see do i really drained out of idea or saja bermalas-malasan untuk mencari idea..;)

for a start, aku dah abis baca buku Tunggu Teduh Dulu!! it takes me 1 week to finish it.. huhu.. despite apa tuan buku kata, aku sukalah buku ni.. it is quite a heavy reading.. but it is a great book.. patut la penulisnya banyak dapat anugerah.. ilmu ketuhanan banyak dia serapkan dalam buku ni.. boleh aku katakan watak utama dia ala2 Fahri Abdullah dalam Ayat-ayat Cinta.. watak yang amat patuh pada perintah Tuhan nya dan garapan cerita penulis mengenai hidup Salsabila (watak utama dan suami solehnya) menghadapi pelbagai pancaroba dalam hidup dia amat berkesan bagi aku.. mungkin ada dua tiga bahagian cerita yang aku kurang gemar tu, boleh dimaafkan la..(;p)

walaupun penulis berulang kali mengatakan bukunya bukan hanya mengenai cinta tiga segi, namun awalan cerita dia balik2 berkisar tentang cinta tiga segi ni sampai ada masanya yang aku terasa malas nak sambung baca.. tapi memandangkan penulis dah berjanji ia menulis bukan hanya kisah segi2 ni, aku teruskan jugak la dan hasilnya, buku ni dah masuk kategori must-have (!) aku.. lalala.. hehe (not to forget betik story all the way..)

the end

(dah tak tau nak tulis apa la konon..;p)

13 Dis 8.30 am

nak tambah sket lagi..

aku jumpa site ni kat blog tah sape.. cita pasal papaya a.k.a betik vs denggi.. (betik lagi?!)

http://proud2bmalaysian.wordpress.com/2008/08/20/papaya-leaves-juice-cure-for-dengue/


No comments: