Pages

Friday, December 05, 2008

update hari ni..

xde pape aku nak update arini.. hari yang malas aku nak g keja.. aku bangun kul 4.30am tadi g anta na ke epot.. ngantuk giler g keja.. aku sempat g wad buat audit! (bosan tul aku ngan ISO ni.. bleh tak aku nak telan smua checklist ni, pastu aku kata checklist aku kena makan orang.. pastu orang mesti xtanya dah.. betul x??!)

pc aku wat hal plak (dah smiggu dah kut), balik2 skrin dia jadi kuning2 diraja.. kalu dia nak berubah jadi kuning2 langsat ke kuning lembut2 salju ke xla aku rasa bengong sangat.. ni sakit mata aku.. pastu tetiba setiap 15-30 menet dia suh aku mintak tulis word yang senget2 yang besa derang bagi tuk clarify pepekebenda, kalau aku xtulis word tu dia kata nak shut down pc aku.. @$%$*&^?>!!! abg mad mie kata brontok.. haa BRONTOK!! haiyoo busan busan dan busan..! huhu

aku rasa rata2 skrang smua orng penah caci maki virus atau cacing yang slalu nak amik peluang bermaharajalela dalam komputer tu.. ada kawan aku pesan.. kalau xnak menda haram tu masuk dalam fail2 ko jangan buat keja sambil surf intenet.. sebagai contoh; ko tengah taip surat nak mintak bajet makan lebih sambil2 baca blog yang ko tulis sendiri.. (contohnya la sebab ni yang aku buat tadi..) dia kata cacing dari internet tu bleh merayap pegi fail ko.. ntah la aku tak tau.. yang aku tau, lepas ni tobat aku nak scan smua pendrive ke hapa yang masuk dalam muncung usb port aku..!(yang patut aku wat dari dulu *padan muka*) kengkawan, ingat aku akan scan dulu pendrive korang tu..! scann! ( tekankan huruf s dan c tu pada sebutan anda)

ish, tadi konon xde pape nak tulis.. ni dah panjang berjela..


k lah bye..

No comments: