Pages

Tuesday, January 13, 2009

confius + merepek

smalam..

kak ros: aku baca sudah kau punya blog..
aku : .............

aku confius kejap.. kak ros baca blog aku?? macam mane kak ros boleh baca blog aku?? ;p

kak ros ni kawan keja aku.. aku confius sebab aku rasa kawan2 kat tempat keja ngan kawan2 kat luar sana (yang rajin blog aku dan lain2) adalah berada dalam 2 dunia yang berbeza.. satu kat hujung dunia sana, satu lagi duk hujung dunia sini.. haha.. tah pape kan..

lepas dah ilang confius aku.. aku rasa nak tergelak.. rupanya kak ros ni ada adik yang duk ngan dia dan dia ni lah yang bertanggungjawab menggodak dan menjumpai blog aku.. hehe..

* jangan marah ye kak ros.. ;p

tak kisah sbenarnya.. suka je aku ;) blog ada satu part hidup aku yang aku kongsi ngan dunia.. bacalah.. aku bukan jenis penulis blog yang sentiasa menulis perkara2 bermakna.. juga bukan penulis yang sentiasa menulis perkara2 yang berlaku di luar sana.. kadang2 aku menulis dengan tangan dan hati tanpa hadirnya akal.. juga menulis hanya tuk puaskan hati sendiri.. pape pun di sini kalu nak tau sedikit sebanyak yang berlaku dalam hidup aku.. baca la wahai kengkawan dan silalah berkongsi sekiranya korang ada pendapat tentang apa yang direpekkan di sini.. ;p

harini plak..

harini aku ada urusan bank.. aku ada satu perasaan.. iaitu merepek

~ aku rasa amat merepek sekiranya aku amik masa stgah jam cari parking untuk urusan bank yang xsampai 5 menet..
~ aku rasa merepek jugak sekiranya aku kena bayar paking RM 70 sekiranya aku kena saman sebab parking merata2
~ dan aku rasa merepek sangat arini sebab aku dah amik masa stgah jam cari parking dan amik risiko kena saman sebab parking merata2, bila ada 2 bijik keta kuar dari tempat parkingnya di sebelah2 aku, sejurus selepas aku kunci keta aku.. untuk urusan bank yang siap xsampai 5 menet pun.. huhu



4 comments:

atengbest said...

ko memang suka merapu,meraban... tapi aku ska baca citer merepek ko.. buat aku gelak sorang2... huhuhuhu....

celine cute said...

huhu terharu aku..;p teruskan membaca rapukan dan repekan aku ye.. hehe

Anonymous said...

last week, aku pun ade ter'kantoi' dengan kawan lama aku yg skrg kat Bangi in which aku tak pernah bgtau die pun yg aku ade blog,.. die cakap..

"Sarah, aku terjumpa blog ko laa masa tengah google search.."

kantoi gile, hahahha.. lps tu terus aku disable search engine.. hihi

celine cute said...

hehe.. aku terasa nak ikut jejak langkah ko ni.. ;p