Pages

Wednesday, January 07, 2009

terburai + birthday + sipadan trip

cuba teka apa yang terburai kat jalan harini??

ish lambat la main teka2 ni..
meh la nak cite..
ada 3 menda yang terburai kat jalan on the way aku g keja harini..
1. anjing dewasa (itam putih warna dia)
2. sampah
3. anak kucing ~ isk2 :(

dari rumah nampak anjing tu dulu.. dalam hati aku terdetik ~ hmm kurang sekor anjing dalam populasi anjing kat beverly ni.. kesiannn dia.. tu la sape suh main kat jalan raya.. mabuk ke malam tadi??

pastu nampak sampah ~ isk ni mesti lori sampah lalu ni.. huhu.. busukla tayar aku bau air sampah.. teruk la diorang ni.. tlg la next time.. simpan sampah tu lek lok.. tensen tau ;(

last skali nampak anak kucing ~ langsung... huuuaaarrrr.. ;( sedih woo.. tak tergambar dengan kata-kata.. kesian sangat.. kepala dia dah terpisah dari badan.. ngeri siot.. isk2

what else happen today..

~ emm. mie mc harini.. dia admit wad 2 hari dari hari senin haritu.. ada contraction katanya.. tapi xnak branak lagi.. baby saja wat suspen..

~ tangan aku kebas sign buku log latihan staff hospital.. adalah dekat 30 buah x hampir 20 bijik sign per buah = wah2 600 bijik sign! kalah chekgu skolah ni.. hehe.. proud of my self..(am i?? isk2)

~ been worrying about sipadan trip for half of the day.. sebab apa? sebab aku takut depa yang ikut nanti kebosanan sebab smua pun tak diving.. but i guess we can definitely make ur time useful with list of activities yang agent tu suggest.. (can't wait for *beautiful, quiet and romantic night walk at mabul)

~ the rest of the day, i've been fighting with headache n sure made my day less interesting.. but it was cured by coffee at Olde Station.. oh, birthday na a.k.a housemate dearie harini.. jadi menyambut kat kopitiam favourite kitaorg.. olde station.. sayangnya aku tak bawak kamera tadi.. unacceptable betul!.. huhu.. anyhow, happy birthday dear.. may all ur wish come true..;)
pict ~ our mouth-watering chocolate cheesecake.. nyum2

* as said agent tu la.. ;)


~Caffeine isn't a drug, it's a vitamin!! ~Anonymous ~ (it's true, really..!hehe..)




2 comments:

Anonymous said...

aikk, ko tinggal kat area beverly tu lagi ke? hmmm

waaah, aku yg 'cikgu' ni pun tak pernah kena 'sign' sebanyak itu.. hihiihi ;p

celine cute said...

haah.. aku masih di sini.. tapi dah pindah umah lain.. umah 2 bilik plak.. masuk kali ni dah 3 kali aku pindah dan suma kat beverly.. setiala katakan.. huhu..

haha.. mau patah la tangan aku tau..