Pages

Saturday, January 03, 2009

kebetulan atau paksaan

sejak 2 menjak ni.. particularly last month (or should i say last year..-whatever la kan) i have encountered lots of event of keciknya-dunia.. at least 2 la yang paling terkesan ngan aku.. 1. arliena-firdaus.. 2. si dia cik ehem- cik ehem.. (dua insan yang xbersalah yang aku masih rasa bitter-after-taste thing whenever nama diorng kena sebut.. huhu)

dalam kedua2 kejadian, melibatkan my best buddy sarroung (;0).. dan tempat diorng skolah.. skolah yang letaknya di johor.. skolah yang aku tanam angan nak masuk masa lepas UPSR (walaupun aku tau ada TKC dan Sri Putri yang glamer).. skolah yang juga tempat ikeen blajar dulu (both are my dearest friend).. SO?? so, xde pape.. saja nak terasa.. betapa keciknya dunia sementara ni.. pusing2 situ je.. dan juga besarnya kuasa Tuhan.. nasibla takdir Tuhan tak makbulkan angan2 aku.. kalau tidak, dugaan yang aku rasa kecik ni mungkin sudah xkecik lagi.. ;)

~believe there is no such thing of kebetulan~

2 comments:

Anonymous said...

alahai dear, rasa bersalah pulak kat ko.. huhuhu T_T

yup, betul, dunia ni kecik sangat- sangat sebenarnya.. pegi situ pegi sini tengok-tengok orang-orang yang kita jumpa tu kawan kepada kawan kita jugak.. huhu..

dan betul, tiada istilah kebetulan sebenarnya, yang ada hanyalah takdir.. T_T

celine cute said...

eh, apa plak rasa bersalah ni.. buang rasa tu jauh2.. ilmu Allah tak terjangkau dek akli kita.. ;)