Pages

Friday, January 30, 2009

lepak dan lagha

hari ni adalah hari lepak dan melagha aku kat opis.. hehe.. cam malas tul nak wat keja.. rehat tgahari aku bawak kawan g jamilah.. tempat aku beli belah kristal.. dia mintak buat gelang, dia nak balik kg esk ( huhu, jelesnyaa..).. petang kat opis sempat aku buat gelang *sebuting dua.. hehe.. ;p jgan bagitau bos tau.. mau kena marah.. huhu..
*satu dua

petang tadi makan kat tanjung aru.. makan malam waktu senja dengan pemandangan sunset.. bestkan?! hehe lama tak enjoy makan kat tanjung aru ni.. ada can bawak orang g makan kita pun tumpang sekaki.. ;p

esk adalah hari berjalan lagi.. plan nak g kundasang bawak anak buah aku datang dari kuching lawat tunang dia kat sini.. flight dia petang.. harap sempat le bawak jalan kat kaki gunung tu.. balik kk sebelum tgahari.. aci la kan daripada tak g jalan langsung.. ;p

2 comments:

atengbest said...

bestnya sun set kat tg aru....

celine cute said...

sunset sentiasa best! ;)