Pages

Saturday, January 31, 2009

my favourite colour is not blue..

my favourite colour is not blue ok.. huhu..

seperti yang ramai tau, cinda aku kan kaler biru.. dari sejak beli keta tu, aku bermasalah betul cari barang tuk hias2 keta tu.. sebabnya mata aku ngan biru memang tak sehaluan.. something2 yang bluish in colour selama ni memang tak kan menangkap mata aku.. kecuali keta tu la (obviously..) ~ 1st time nampak keta dah twinkle2 mata aku suka.. ;p

anyhow, menda2 lain yang berbiru2 ni masih susah tuk aku berkenan.. isk2

tapi at last.. dapat jgak aku beli bantal ni.. 2 bijik tuk aku letak kat dashboard blakang tu.. ( panggil dashboard ke??) so, aku menyeru marilah pelan2 kita cuba tuk menyukai warna kesukaan ramai ini.. hmm, marilah..!

but still, my favourite colour is not blue ok..

8 comments:

atengbest said...

blue is one of my fav colour...
selain dari hijau n earth colour....

celine cute said...

byknya fav kaler.. hehe..

atengbest said...

paling ska, biru ngan hijau =p

celine cute said...

aku paling suka hijau!.. n merah.. nice conbination color, huh?? hehe

atengbest said...

ekkk...
tapi aku ada suar kaler merah ngan hijau... boleh kot... =p

celine cute said...

rasa2 cam penah tgk je sluar merah ijau ko tu? short ek??;p

atengbest said...

yup...
yg aku bli kat kk tuh...
pkai mase g pulau.... =p

celine cute said...

yup ingat2.. hehe

~mood: hargai warna yang Allah bagi kenal bebanding orang buta warna..:)~