Pages

Thursday, January 15, 2009

lawak.. haha

korang ada x lawak yang bila korang dengar atau baca teringat berhari2..? hehe.. aku duk browse tru blog kawan fathin ni.. pastu ada satu entry yang dia cerita aku gelak giler.. 3 4 kali aku teringat kat lawak tu, masih lagi aku geli hati.. ;p (aku harap dia xmarah aku cilok entry dia ni..isk2)

eh, bacalah.. cita dia kat bawah ni..

tajuknya: kau ingat mamak tu friendly ke?

perkara ini pernah terjadi dulu. kawan aku berjalan ke kaunter mamak untuk membayar. juga menuju kaunter, seorang lelaki (lelaki A) berjalan mendahului member aku dan berdiri di depan kaunter untuk membayar.

lelaki A menghulurkan kertas yang bertulis jumlah yang perlu dibayar. mamak menekan2 butang mesin cashier sambil melihat kertas.

Mamak : duduk mana?

Lelaki A : (sambil membelek2 balang gula2) hah?

Mamak : duduk mana?


Lelaki A : Taman Pulai Utama.

Mamak : ..............


Mamak : meja mana duduk?

Lelaki A : oh.. aa meja hujung sana..


member aku telah menggigit kolar baju untuk menahan perasaan.

ok, sesetengah mamak memang friendly. tetapi tidak semua. lebih baik berhati2.


haha.. lawak siot..

ni blog dia.. nak baca yang ori p la melawat.. ;p http://jujurdanradikal.blogspot.com/

3 comments:

Mummy Hanny said...

Hahahahhaaa....awok baca la tulisan2 die tuh. durian tu jiran dpn umah sy.. dorg mmg family lawak jenaka!

atengbest said...

Memang lawak gila. Nsb baik aku bca ni dlm bilik meetng. Kalu x kompem aku tergelak smpi guling2. Hahaha...

celine cute said...

awok: haha.. sy baca tulisan2 dia dah.. sy suka.. lama xjumpa orng sebengong ni.. haha..;p

saya suka satu lagi entry dia yang pasal bahasa tu.. lawak gler.. cam hapa je gelak..

ateng: haha.. pasni dah balik umah bleh la sambung guling.. hehe