Pages

Tuesday, January 13, 2009

gelang simple


ni gelang kedua aku tayang kat sini.. sebab ni je stok aku yang cukup tuk aku wat gelang arini..;)

kristal yang aku guna smua kristal swarovski yang diimport dari austria..
tuan punya kedai ni mau 2 3 kali ulang alik g austria amik stok dia.. aku cuma rajin g beli kat kedai jek.. hehe..

ni adalah gelang yang paling senang dan simple dalam dunia.. hehe..

nilah gelangnya..

bahan-bahannya seperti di atas
a. saperator bulat
b. kristal bulat 8mm
c. tali getah
step 1 : masukkan kristal tu selang 2 bijik selang 1 separator (atau whatever stail yang korang nak la..)

step 2: teruskan sampai habis kristal dan saperator tu.. kendian ikatlah dia.. buat lah 2 ke 3 kali ikatan supaya ketat

step 3: last skali potong la tali getah tu dengan kemas

dah siap!

lagi gambar gelang

senang je.. slamat mencuba!


No comments: