Pages

Tuesday, January 27, 2009

welcome baby boy. ;)

aku baru balik dari umah mie ni.. dia dah bersalin sabtu lepas.. tapi aku xnyempat g tengok.. dia dapat baby boy.. hehe.. auni dapat adik laki.. sepasang dah la anak mie skrang.. pasni bleh la berehat.. ( bak kata ramai orang..) hehe

nama baby xde lagi.. nanti dah ada aku bagitau..

ni adiah tuk anak buah aku yang baru ni..

cute sangat.. smua pun lawa kat kedai tu.. last2 yang ni aku beli.. set dalam kotak ni ngan..

stokin comey ni..

ni kad serba cepat.. huhu

happy 0'th birthday.. hehe






2 comments:

Mummy Hanny said...

Alahai tomeynya budok nih!!! tembam gak tuh.. sonok mie dpt sepasang!

awok sampaikan salam saye kat baby tuh ye...nnt dh ada nama cepat2 letak kat sini..

celine cute said...

hehe.. insya Allah..

okeh nanti saya letak kat sini kalau nama dah ada,, ;)